السبت، 3 ديسمبر 2011

صحي اتغيرت انت خلاص     نسيت  العشرة  ياسيد  قلبي  والاخلاص  بقيت  ظالم  نسيت الناسجنبك عمري كان املا مفرهد يا غرام الروح زهوره بتملا دنياي بالاماني تفوح وبعدك ياما بتالم حزين وانوح

غريب انا غير اهل قلبا حزين مجروح بحبك عمري ما اتنكرت ما جافيت حرام يا غالي انا طول عمري ما حنيت
لغيرك يوم ولا اتمنيت  خلافك ريده ماحبيت  ولا غنيت اغاني الفرحه ما اتهنيت  وقبل لقانا ماحسيت بطعم الدنيا من تبيت
بحبك جوه في اعماق نور كلمات تزقرد في شعوري غنا وحروف حلوات سعاده وبهجه في احساسي واشرقات تنور لي دروب ايامي زي شمعات 
تمسح من جبين ضنا وتقش دمعات يشيل الزكريات وكيف في لحظه داير قلبي ينسي الفات ويعيش بالفيهو من لوعه ومأسي واهات

هناك تعليقان (2):